NEWSLETTER
Prijavite se na naš newsletter kako biste mogli da ispratite najbolje akcije i najnovije proizvode.
Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim dušekom, na pravom ste mestu! U našoj ponudi možete pronaći veliki izbor dušeka, u različitim dimenzjama. Pogledajte sve naše proizvode i poručite brzo i jednostavno putem našeg web sajta ili kupovinom u nekom od naših maloprodajnih objekata.
Čvrst san nakon dugog dana je sve što je potrebno za podmlađivanje! Naša kolekcija jastuka, od memorijske pene i anatomski jastuci kao i lateks i klasični jastuci, osiguravaju miran san.
Što se tiče dodatne opreme, nudimo gotovo sve što možete da zamislite posteljine, jorgane i štep deke, zaštitnike za dušeke, čaršave i još mnogo toga.
Da li mogu da platim proizvode u Andrijašević company internet prodavnici platnim / kreditnim karticama i kojim?
Putem Internet prodaje u mogućnosti ste da platite platnim/kreditnim karticama: DinaCard, MasterCard, Maestro, Visa, American Express..
Koji su načini plaćanja robe?
Robu možete platiti gotovinski pouzećem, uplatnicom u banci ili pošti, ili plaćanjem platnim/kreditnim karticama. Ukoliko plaćate uplatnicom, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.
Da li je poštarina uključena u cenu?
Poštarina se plaća prema cenovniku kurirske službe AKS ili ako je u mestu gde imamo maloprodaju onda je besplatna
Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine. Porudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona +381 22 479-126 ili slanjem e-maila na podrska@andrijasevic.rs
Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani u kategoriji Reklamacije.
Da li je moguća isporuka van Srbije?
U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije.
Kako da znam da sam sigurno poručio?
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine ili ukoliko Vas je kontaktirao nas prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.
Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/registracija, a zatim na link Zaboravljena šifra, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš e-mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.
Koji su rokovi isporuke?
Nakon što ste potvrdili porudžbinu, u najkraćem roku kontaktiraće Vas naš prodavac telefonom, radi potvrde porudžbine i vaših podataka.
Period tokom kojeg će Vas naš prodavac kontaktirati je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem.
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana od dana potvrde porudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 dana.
Prijavite se na naš newsletter kako biste mogli da ispratite najbolje akcije i najnovije proizvode.